Kalashelg

Igår fyllde Junelle 2 år och blev firad av min familj/släkt. Även Cicci, Andreas och barnen kom hit och firade henne. Hon fick massa fina presenter och är supernöjd med allting! Jag och Tobias bakade våran första smörgåstårta och dessutom gav jag mig på att baka en tårta för första gången. DET BLEV KATASTROF. Usch vad jag skämdes. All sockerpasta hade smält så alla godisarna och bokstäverna hade glidit av. Så himla tråkigt. Den blev iaf hyfsat god, inte torr som jag var rädd för. Iaf så vågade jag inte ge mig på att ställa mig och baks ännu en tårta till nästa kalas så igårkväll när alla gästerna hade åkt hem åkte jag och köpte en färdig tårta. 


Idag har Tobias alla syskon med barn och hans mamma varit här och kalasat med oss. Junelle är så nöjd och glad över sina fina presenter och det blir nog en lång kväll i dockvrån för oss. Tusen tack för allt fint och allt sällskap i helgen ❤️ 


Postat av: Ida

Vad är det för tum på springcykeln?

Svar: 10 👍
Emelie Sofie Ericsson

2017-08-13 @ 08:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback