Tillbaka igen

Idag var barnen tillbaka på ugglan igen efter påskledigheten och magsjukan. Eller var det nu kan tänkas ha varit för skit dom åkt på. I helgen fick mamma veta att det gått ut ett mail till alla boenden på länsö att vattnet ej var drickbart. Denna information hade inte nått fram till oss och givetvis hade barnen druckit av vattnet!!!! Milian kräktes natten mellan sänd och måndag pch sen igen på onsdagen när det gått över 48 timmar, vilket jag tyckte var så konstigt. Sen tyckte jag även att det var konstigt att dom var så pigga. Efter andra kräkningen. Junelle blev dålig i magen i lördags, också efter över 48 timmar. Konstigt. Hon drack 5 glas på brunchen i lördags utan att ära nånting så troligtvis kan detta också ha påverkat magen.  Iaf så verkar ingen annan ha blivit "smittad" i familjen förutom att Leonell (som vi träffade i lördags när J blev dålig i magen) verkar ha blivit dålig nu. Vad det kommer ifrån är oklart men man börjar ju fundera. Jag hoppas inte och tror inte heller att det är vi som har smittat honom. Det kan ju lika gärna komma från dagis! Tråkigt iaf att vi knappt hinner träffas nånting pga alla sjukdomar... 



Idag hade vi utvecklingssamtal om Milian på ugglan och jag är SÅ STOLT över honom. Maria hade ingenting att ta upp som var ett problem. Hans utveckling har gått spikrakt uppåt och allting fungerar superbra. Han är väldigt vänlig och "gullig" mot både personal och kompisar. Han är otroligt verbal för sin ålder och älskar att skapa. Han är duktig på att leka med andra barn och även själv. Han leker med allt och alla. Flickor som pojkar. Bilar som dockor. Aaa, vad ska jag säga mer än att jag är världens stoltaste mamma till en underbar liten kille som snart är 3,5 år. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback