Påskhelg och magsjuka

Påskhelgen blev inte som planerat men den blev bra ändå. Vi hamnade på länsö redan i torsdagskväll och som vanligt hade mamma fyllt upp kyl och frys med massa mat. Hon är otrolig min mor! Vistelsen på länsö blev jättelugn och vi hade väldigt mysigt. Barnen fick påskägg och massa påskpresenter. Det blev nästan som lilla julafton! Vi badade tunna, åkte traktor, byggde kojor, åt massa gott och träffade påskharefamiljen i skogen. På lördagskvällen åkte vi hem eftersom jag skulle upp och jobba på söndagsmorgonen. Annars hade vi nog stannat en dag till. Trots kyla och snö. När vi kom hem i lördags tog jag mig en sväng till gymmet. Jag fick finbesök på jobbet i söndags av mina barn och min sambo. Barnen blev jätteblyga för mig och ville varken krama eller hålla handen. Det tog tid innan Junelle ens ville prata med mig. Konstigt det där. 


I söndagskväll vid 23-tiden vaknade Milian och började kräkas. Sen kräktes han och bajsade flera gånger under natten. Idag har han sovit 4 timmar på förmiddagen och sen vart han pigg efter det. Vi hoppas att det var en kortvarig magsjuka och att vi andra slipper denna gång. Barnen blir hemma med Tobias imorgon. Det går vattkoppor på ugglan också så vi får se hur vi gör resten av veckan. Junelle har en prick på kinden som hon haft 2 dagar nu och som började vätska litegrann igår. Kanske att det skulle kunna vara en koppa. Kan ju nästan hoppas det om det bara är en... 

Imorgon blir en lite spännande dag. Uppdaterar senare i veckan om detta!  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback