Sanningen

De senaste dagarna har jag verkligen insett och förstått hur jobbigt det här året har varit. Jag visste och trodde att det skulle vara jobbigt men det jag inte visste var hur min kropp skulle reagera på det. Jag känner inte igen min kropp alls längre. Den är trött, svag och orkeslös. Jag vill känna energi till att orka träna igen ju?! Nu orkar jag inte ens städa hemma. Iofs har jag åkt på nån influensa nu också för jag känner mig febrig och ont i halsen. Jag har faktiskt för första gången bett om hjälp så ikväll kommer min lillasyster och hjälper oss med städningen. Plocka gör man ju HELA dagarna men det här med att torka lister, speglar, fönster osv. Det orkar jag knappt tänka på. Så jag är jätteglad att få hjälp med det nu såhär på sluttampen. Nu är det bara mindre än 2 veckor till besiktningen av övervåningen. Så det är bara lite småfix kvar. Nästa måndag kommer trappan!!!! Det känns som det stora målet.

Idag var vi på barncentrum och visade upp ett utslag som Milian har fått på kinden. Hon trodde att det var en svinkoppa/hudinflammation. Vi fortsätter att smörja med microcid och tvätta med tvål och vatten. Så hoppas vi att det blir bättre till helgen när vi är bjudna på dop och ska fotograferas efteråt. Jag vill inte skjuta upp fotograferingen ännu en gång.

Han somnade vid bordet efter att ha skalat bort allt vita från clementinen. Mamma upp i dagen!
Matade fåglarna efter vc-besöket.
Utslaget
"Garaget" blev SÅ bra!
Fredagsmyset förra fredagen med ostbågar och dip
Klädhängaren blev också bra!
Älskar onesine från Cubus!
Nöjda barn som fortfarande får plats bredvid varandra i shoppingbilen. Hur ska det gå när vi måste köra två?!!
❤️
Postat av: Anonym

Hej! Googlade runt på svarta ugnar och hittade din blogg, är ni nöjd med era Smegprodukter? Läste en recension som sa att deras ugn gått sönder flera gånger och kundservicen var urusel! Väldigt tacksam för svar 😀 Trevlig kväll! Mvh/ Sofia

Svar: Hej! Jag tycker att ugnen är bra men micron är faktiskt värdelös. Så den rekommenderar jag inte. Men utseendemässigt skulle jag aldrig byta ut den 😃👌
Emelie Sofie Ericsson

2017-01-13 @ 21:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback