Influensa

Jag verkar ha åkt på nån form av influensa för jäklar vad det värker i hela kroppen. Det var länge sen jag hade feber också (förutom enstaka tillfällen i veckan). Hade ordentlig feberfrossa nyss. Milian är inte bra från sina utslag/koppor än så jag bara väntar på utslag nu. Det ska ju vara så himla smittsamt och jag har ju tvättat, smörjt och plåstrat om flera gånger per dag. Hoppas verkligen jag mår bättre imorgon så jag orkar ta hand om barnen. Tobias kan nämligen inte vara hemma. Så det är ju bara att kämpa på. Det går bra nu haha.

Idag har vi (trots omständigheterna) haft en väldigt bra dag. Hyfsat nöjda och glada barn i Söderfors hos farmor och Håkan. God mat och trevligt sällskap. Barnen fick också träffa kusinen Wiggo :)

På torsdag är det min födelsedag och om det blir som förväntat så kommer TRAPPAN och monteras då, bästa presenten! Det betyder att vi kanske kan flytta upp saker till helgen? Iaf skruva garderober! Yiiiipppi!

Postat av: Ida

Jobbigt.... Kämpa på. Krya på dig och grattis i förskott!

2016-09-19 @ 18:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback