Skridskor

Ikväll snörade jag och Milian på oss för andra gången denna sässe. Det gick absolut bättre än sist för nu ville han inte att jag skulle hålla i honom även fast han ramlade ordentligt 3 ggr. Det gick riktigt bra och han lärde sig att lita på skridskotränaren. Vi åkte rekordlänge, nästan en hel timme! Med några pauser. Jag är så stolt och hoppas verkligen att han ska fortsätta tycka det är roligt. För jag är sååå taggad för det här. Tänk när jag kan åka ikapp och spela hockey med min son, sjukt coolt! Jag tycker ju att det är så roligt och skulle helt klart vilja vara ledare sen när han börjar skridskoskola.

Imorgon ska vi ha lite skoj med mammagruppsgänget i Almtuna-skolan och även försöka hinna med att slänga alla sopor utanför huset. Hur kan det bli så mycket sopor?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback