Lekrum

Igår började jag med lekrummet lite smått. Gjorde iordning pysselhyllan och städade litegrann. Det är forfarande kaos men bättre iaf. Snart är garderoberna i vårat sovrum helt klara och det ska bli såå skönt att flytta upp alla kläder. Mina är på plats, bara Tobias kvar nu.

Idag har vi beställt sängbord och imorgon eller på onsdag borde soffbordet komma. Så det börjar bli ordning och reda här hemma nu! Den största skillnaden är att slippa alla leksaker överallt i vardagsrum/kök.

Jag vill tipsa alla föräldrar om att köpa Klubbrabatten! Det är sååå bra när barnen behöver nya höst/vinterkläder. Vi handlade nya skalkläder och en vindfleece till Milian och använde då 15%-kupongen (15% om du handlar minst 3 varor). Så det blev ju några hundralappar billigare! (Och Gud så bra kläderna är, helt klart värt pengarna! Vi slipper köpa fodrade regnkläder (och regnkläder men det har vi ju redan) och blir det en mild vinter räcker dom här även i vinter. Och inte nog med det så är det bra andrahandsvärde på kläderna). Även när vi köpte bilstolen fick vi 10% rabatt. Pop har ju även en 20%-rabatt i häftet som vi tänkte använda när vi köper Milians vinterskor.

Dom här jackorna vill jag sååå gärna ha och extra mycket nu när det är ca 25% rabatt på dom!

Postat av: Anonym

Vart är det 25% på de jackorna? :)

Svar: Både på jollyroom och på lekmer :)
Emelie Sofie Ericsson

2016-10-11 @ 09:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback