Jag har blivit en fyndare

Min nya bästa kompis (som jag hänger med så fort jag får tid över) är TRADERA. Det är sååå kul att titta och fynda saker där! Men framförallt att sälja :) Jag har sålt 4 paket med bebiskläder och fått tillbaka 1300 kr. Grymt nöjd hittills!

Andra ställen som roar mig på Facebook är alla köp- och säljsidor. Det är så roligt att se vad folk säljer. Jag har gjort riktiga fynd även där och är nöjd med varenda grej hittills!

Mina senaste fynd:

En vindfleece till Junelle från pop :)
En dagisoverall till Mille från didriksons :)
En till didriksonsoverall (mörkblå) som endast var använd i 1 vecka! Ibland har man tur :)
Ett par termobyxor från didriksons som passar perfekt till Milles nya jacka från didriksons. Allt är lite stort men hellre det så dom kan ha hela säsongen och troligtvis nästa med.
Postat av: Linn

Haha, jag har också blivit en Traderanörd :P

2016-10-18 @ 10:23:49
URL: http://nouw.com/ebbaochelliesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback