Förkylning

Denna gång verkar det vara jag som drabbats av den värsta förkylningen. Kunde knappt andas inatt och jag som verkligen är avvaktande mot alla läkemedel tog både Ipren, alvedon och nässpray inatt. Igår tappade jag rösten. Jag kände redan på lördagen att det höll på att bryta ut. Jag tycker sååå synd om barnen om dom mår såhär varje gång dom är förkylda :( Det var iofs länge sen jag var så här dålig. Men man vet ju inte hur barnen känner sig varje gång, speciellt Junelle som inte kan prata. Nu har ju förkylningarna avlöst varandra efter svinkoppor och magsjuka så vi får väl se vilken sjukdom som kommer härnäst. Konstigt nog verkar dom vara ovanligt friska på dagis. Som jag beskrev i tidigare inlägg så kan det ju inte vara kläderna det är fel på. Isf skulle det vara Junelles händer för hon vägrar vantar när vi leker. Har lyckats få på henne max 5 ggr men då sliter hon av dom efter några minuter!

Nu kom Tobias och barnen hem från dagis-hämtning och handling så nu blir det full rulle igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback