Förskoletjat

Okej, nu är jag tjatig. MEN det här tar väldigt mycket av min tid. Som det ser ut just nu så kommer ugglan stänga i mitten av feb. Givetvis fortsätter vi att hoppas på lösningar även fast en lösning bara är tillfällig. Idag har vi fått platsbesked till Milian på närdaghemmet. Tyvärr har dom inte plats till Junelle där. Jag ska besöka en dagmamma som håller till i Svartbäcken på måndag. Där finns plats för båda barnen. Nackdelen där är att inget av barnen är född samma år som Milian och därmed får han isf börja själv i skolan sen. Annars ser jag bara fördelar med dagmamma. Vi har alltså två valmöjligheter. Låta Milian börja på närdaghemmet och Junelle få vara hemma i väntan på plats (hur länge?). Eller låta båda börja på samma ställe i liten grupp. Vi har ca en vecka på oss att bestämma oss...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback