Förhastat inlägg

Okej, mitt senaste inlägg blev tyvärr ett förhastat och onödigt inlägg som därför togs bort. Jag baserade inlägget på rykten och det var kanske inte det smartaste jag gjort. Många tog illa upp och det tar jag åt mig. I frågan om hur allting har gått till bakom kulisserna låter vi vara oskrivet eftersom vi egentligen inte har någonting med det att göra. Om någon har gjort fel eller ej är upp till var och en att tycka någonting om. Jag har mina åsikter och andra har sina. Jag gör vad jag kan för att mina barn ska få gå på en trivsam förskola, andra föräldrar gör sitt. Vissa förskolor väljer att driva sin verksamhet på ett vis, och andra förskolor på sitt vis. Det accepterar jag.

MEN om det fanns flera förskolor som bedrev sin verksamhet på samma vis som ugglan så skulle världen helt klart se annorlunda ut, det är jag säker på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback