Black weekend och 1:a advent

Som tur var hann jag med att beställa nästan alla barnens julklappar under helgen fast jag mådde skit. Några saker är kvar men dom fanns ändå inte på "rean".

Jag stod inte ut med p-pillerna längre så tog det sista pillret i fredags. Mådde så illa och var helt sänkt! Igår mådde jag redan bättre och idag känns det helt okej. Nu gäller det att jag hinner till barnmorskan/gyn och eventuellt kan sätta in en spiral innan nästa pms-period. Öronen är liiiiite bättre men inte bra än. Får väl fortsätta med salvan några dagar till och se om det blir bättre. Idag ska vi till barnortopeden och ta bort Junelles gips.

Igår var vi på Elvins 4-årskalas med frosttema. Cicci hade ordnat jättemysigt för alla barnen med fika, fiskedamm och när barnen gick fick dom varsin chokladkalender. Efter det var vi i Björklinge på adventsmys. Mamma hade fixat sååååå mycket gott!!!! Bästa mamma!
Barnen fick hämta Fia och Max i skogen och var så nöjda.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback