Veckan

Barnen är fortfarande snoriga så det blir mestadels hemmaaktiviteter i veckan. Idag skulle vi ha gått på babysång med Ronja och Leonell men det får vänta till nästa vecka då även Leonell är sjuk. Igår var min stora familj här och käkade pizza som jag och Milian gjort :) Tobias var på match och hämtade hem 3 poäng till laget! Ikväll har vi varit hos Camilla på middag. Junelle visade sig inte på sin bästa sida då hennes rutiner ruckades. Jag trodde faktiskt inte att dom redan hade satt sig men det hade dom tydligen. Imorgon är det hemmamatch igen och nu är det sjukt spännande! Så roligt! Det är dock en riktig utmaning att titta på hockey och ta hand om två barn samtidigt. Som tur är följer både mamma och pappa med imorgon. Heja Iron! 

Godaste pizzan. Jag som är en riktig ostälskare älskar att ha chevre på pizzan. Chevreost, ruccola, prosciutto, pinjenötter och givetvis honung. Favoriten sålänge jag kan minnas. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback