Vårväder

Idag har det verkligen varit härligt väder. Alldeles klarblå himmel och ca 10 grader i skuggan. I solen var det underbart! Jag och Junelle tog oss en snabb promenad till st perskyrkan imorse. Sångstunden var så efterlängtad. Jag saknar verkligen den tiden när Milian var bebis och vi gick dit varje vecka med de andra i mammagruppen. Det var väldigt roligt att se Junelle idag och hur roligt hon tyckte det var med sång och musik. Hon "dansade" med till varje sång. Trots att det var ett par månader sedan vi var där med Milian så minns jag sångtexterna. Då blir det extra roligt :) Idag var det ca 30 bebisar (ovanligt många) där med deras föräldrar och några kände jag igen från 0-6 månaders samlingarna. Jag hoppas att vi kan gå någon onsdag framöver igen. 

Efter detta åkte vi till närakuten med Tobias tumme. Röntgenbilderna visade en liten spricka som ska läka ut av sig själv. Så vi håller tummarna för att svullnaden lägger sig och att sprickan läker fort! När vi var klara landade vi hemma hos Tomas, Ronja och Leonell ett tag innan vi åkte hem till farmor. Hon fick en duschvägg i julklapp (!) som pappa, Lasse och Tobias hjälpte henne att montera. Junelle var ledsen i stort sett hela tiden när vi var där. Så fort farmor öppnade munnen började hon gråta. Exakt som Milian gjorde!!! Iofs har hon varit väldigt bökig och mycket ledsen idag men hon grät verkligen hysteriskt till och från. Skruttungen våran. 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback