Magsjuka och påskfirande

I onsdags hade vi kräkfest här hemma. Milian började kräkas tidigt på morgonen och kräktes under hela dagen. Han hade en pigg period på morgonen efter frukosten men sen var han heldeckad flera timmar och bara sov. Han kräktes sista gången efter vällingen som han prompt skulle ha. Såklart. Annars åt han ingenting på hela dagen. Tobias mådde också dåligt men kräktes ingenting. Jag och Junelle klarade oss tills igår. Då mådde jag ungefär som Tobias i onsdags. Hela eftermiddagen mådde jag illa och väntade på att det skulle bryta ut. Men icke. Det kändes som influensa för jag hade sjukt ont i kroppen. Trots att man mår skit så måste man ju ändå vara förälder. Så påskäggen skulle ju fixas och även gömmas. Det blev inga ägg gömda i skogen i år utan dom hamnade ute i trädgården, hehe. Men Milian var jättenöjd med det. Vi somnade tidigt efter dom två sjukdagarna. 

Imorse vaknade jag upp i valet och kvalet om jag skulle våga mig iväg till Norrköping och Sannas 25-årsfirande. Milian kräktes sista gången på onsdagskvällen och 48-timmarsregeln stoppade därför oss att åka hela familjen. Jag ville ju sååå gärna åka så det slutade med att Ida (som har haft körkort i 2 dagar) fick agera min personliga chafför. Eftersom Junelle fortfarande hatar att åka bil så vågade jag inte åka själv med henne i bilen. Det hick hyfsat bra, hon sov ca 1,5 timme så det var bara krig i en timme haha. 

Det var väldigt trevligt hos Sanna och inte nog med det så fick vi ju träffa lillprinsen som blir 4 veckor imorgon. Han var sååååå liten. Så himla söt och harmonisk. Vi blev inte kvar så himla länge, mycket för att Junelle var otroligt missnöjd och väldigt blyg för typ alla. Hemresan gick iaf bättre än ditresan som tur var. Ida körde hela vägen, så duktig! 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback