Ett farligt intresse

Enda sedan Milian låg i min mage har jag varit väldigt intresserad av barnkläder och allt som hör där till. Jag kan sitta och surfa i timmar bara på barnkläder. Milian växer inte så fort längre så han hinner använda sina kläder många gånger innan de har blivit för små. Strl 86 hade han i nästan ett år! Nu har han mest 92 men jag har köpt 98 på vårjackorna just för att jag hoppas att han ska kunna ha dom hela sommaren och för att jag gillar att dom blir lite längre. 


Jag skulle kunna köpa ihjäl mig på skor! Junelle har fått 4 par vår/sommarskor men inga av dom passar nu. Jag letar efter ett par vita sneakers till henne som hon kan ha nu men det är så svårt med hennes små fötter. Tips? 

Jag letar fortfarande efter en vårjacka till henne och funderar på den gammelrosa på Zara. Den är underbar! Den är från strl 80 så tror att den blir stor. Lindex har också en gammelrosa som är väldigt fin :) Tips på ljusa mössor, helst vita, till Junelle?

Vi köpte den här mössan från Zara. Trots strl 6-12 månader var den väldigt tajt. Och Junelle har inte särskilt stort huvud! Skulle vilja ha någon liknande lite större :)

Och alla dessa fina baddräkter som trillar in på Next - jag dör ju! Dock ingenting som faller mig i smaken till Milian. Förra året köpte jag ett par jättefina badbyxor på åhlens som jag tydligen tappade bort. Helt spårlöst. Jag hoppas att åhlens kommer att sälja någonting liknande. Några tips annars?

Vi provade skalkläderna och regnjackan från förra året och dom passade perfekt fortfarande. Men han behöver regnbyxor och stövlar. Tips? Samma till Junelle. Behöver man ha regnkläder i den här åldern? Vi kommer ju vara ute en del i parker osv eftersom Milian måste rastas :D Hittade isf ett par superbra galonbyxor med inbyggda galontossor som jag skulle vilja ha. Gummistövlar känns onödigt nu till våren iaf. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback