Aptiten

Junelles aptit har helt klart blivit sämre de senaste dagarna/veckorna. Men igår åt hon "som vanligt" igen. Igår gjorde vi en kycklinggryta till henne med kokad kyckling, risoni, tomater och lite grädde. Det gick hem :) Och dessutom åt hon en hel banan efter det nu till lunch också! Hon har inte druckit ersättning på flera veckor nu och därför har jag varit tvungen att amma mera på dagarna. Nu har jag mera mjölk i högra bröstet än någonsin! 

Jag upplever det här med maten som den största skillnaden från när Milian var i samma ålder. Han var ju sååå svår att mata. Efter att han fick höstblåsor så åt han bara ersättning/välling och det han fick pilla i sig själv. Jag hoppas att Junelle fortsätter att tillåta matning ett tag till. 

I övrigt så är hon sjukt gnällig. Hon gnäller mer än vad hon inte gnäller och är fortfarande supermammig. Det går bra med Tobias men blir hon ledsen så är det bara jag som får trösta. Hon verkligen sträcker dig efter mig och skriker. Undra hur länge det ska pågå? Hela livet? Lilla hjärtat ❤️ 


 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback