Bryter ihop snart

Nu är jag nära brytningsgränsen. När satan ska dom här vidriga blåsorna försvinna ur munnen på min lilla plutt? Jag lider så med honom. Igår och idag har det max gått 5 minuter utan gråt. Han har så himla ont och vägrar ta Ipren och salva i munnen. Det värsta av allt har ändå varit tandborstningen. Han som har klagat över en tand redan innan det här :( Skapligt misslyckad man känner sig just nu. Jag skulle haft bättre koll på vad han gjorde då när han drack i flaskan. Iofs trodde vi att det var vattkoppor men tro ska jag aldrig mera göra. Usch vad jobbigt det här är. Imorgon går vi in på 5 dagen med blåsorna. Febern har iaf varit borta sedan igår så det går åt rätt håll. Hoppas verkligen han är bra till på fredag när det är midsommarafton och allt. 


Den här cykeln fyndade jag idag på jollyrooms rea! Hoppas att den kommer senast torsdag så jag kan överraska min lilla kämpe när han blivit piggare. 


Fyndade även den här till min stora förtjusning! Galet ju :D Så lycklig och längtar sååå till jag får använda den. Nu behöver vi "bara" en stabil och rejäl cykel som orkar dra den och en cykelhjälm till lillan. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback