Uppdatering

Nu skriver jag så sällan så jag hinner glömma var vi gjort mellan gångerna. Jag ska försöka minnas litegrann iaf. I måndags blev det Tobias tur att lägga Junelle själv för första gången. Jag var iväg på Riri i Tele2 mer systrarna. Jag har alltid gillat hennes låtar och har vissa favoriter. Men det nyaste albumet har jag inte lyssnat på så därför tyckte jag att det blev lite långtråkigt ibland. Men hon är en GRYM artist. Vilken show hon bjuder på! Det hade gått hyfsat bra för Tobias ändå. Milian sov hos mormor och morfar så det underlättade ju en hel del för honom :)

I tisdag gjorde vi en spontantripp till mall of scandinavia för att träffa en "vän" från instagram. Jag som är en riktigt instagram nörd har såklart också vissa favoriter. Linnea och hennes familj är en av dom. Hon har en son som är född en månad innan Milian och en dotter som är född 2 dagar innan Junelle. Hon bor annars i Skåne och var här och hälsade på hennes familj nu. Superkul att kunna ses sådär tycker jag! Vi gör gärna om det för det var jättetrevligt :) Vi lekte inne på leklandet och typiskt nog blev Milian magsjuk. Han kräktes natten till igår och har varit dålig i magen tills nu. Stackars.

Det som händer här hemma annars är att vi börjat med altanbygget. Eller vi var att ta i, Tobias och Tomas bygger. Ikväll har jag målat klart hela förrådet och igår målade jag lite på kortsidan. Så nu är det inte alls mycket kvar att måla.

En liten selfie för ovanlighetens skull :)
Vi gjorde även en liten myshörna i veckan. En hemmagjord myspöl i form av en uppblåsbar barnpool.
Jag är sjukt nöjd med mina rabatter.
Altanbygget är alltså igång och ingen är gladare än jag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback