Ont om tid

Ont om tid kan jag minst sagt säga för tiden räcker inte till mycket nu för tiden. Jag vet inte vad jag skrev om sist men det var länge sedan iaf. Förra helgen var vi i farmor och Håkans stuga med alla kusinerna. Det blev ett riktigt lyckat dygn med sol nästan hela tiden trots att det hade visat regn :) Vi firade Eva och Håkans födelsedagar med gott grillat kött och drack lite gott till det. För en gångs skull sov vi kvar allihopa och hade det riktigt trevligt :) Sen har vi varit hemma och pysslat några dagar innan vi åkte till länsö i onsdags och hem idag. Vi hade tur med vädret även där och det var väldigt mysigt. Ronja, Tomas och Leonell kom förbi på torsdagen och vi hade verkligen en toppendag. Det enda minuset med dagen var att jag fick vätskebrist och mådde riktigt dåligt ett tag. Efter en vätskeersättning blev det bättre men jag vaknade idag med liknande symtom. Efter att ha pratat med en erfaren läkare på vårdcentralen som var övertygad om att det var vätskebrist så har jag nu druckit vätskeersättning och vatten om vartannat hela dagen. Vi åkte hem imorse för att mina kära kollegor med barn skulle komma och hälsa på men i bilen hem mådde jag så dåligt att jag fick ställa in. Så tråkigt. Junelle somnade sent ikväll och sover i spjälsängen för första gången sedan månader tillbaka. Babyvakten har gått sönder så vi hade inget val. Vi får se hur det går. Imorgon vankas det bröllop (om jag mår bättre). Trevlig helg allesammans!

Postat av: Ronja

Å vad roligt med ett inlägg! 🙏🏻👏🏻
Och ja, det var verkligen en toppendag igår och vi hade så mysigt med din familj! Tack ❤️

2016-07-22 @ 22:07:52
URL: http://roonjas.blogg.se
Postat av: Ronja

Å vad roligt med ett inlägg! 🙏🏻👏🏻
Och ja, det var verkligen en toppendag igår och vi hade så mysigt med din familj! Tack ❤️

2016-07-22 @ 22:17:24
URL: http://roonjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback