Utmaning

Båda barnen har precis somnat efter en väldigt lång nattningsprocess. Det är inte alltid lätt att natta två barn samtidigt och idag var verkligen en sån dag. Milian somnade på soffan kl 15 idag och jag lät honom sova till 15.30. Därav var det sjukt svårt att få honom i säng ikväll. Och Junelle avvek från sina rutiner och hoppade 17-vilan och tog den vid typ 18.30 istället så hon var långt ifrån trött när vi började nattningen runt 20-tiden. 

Tobias har varit borta och tränat/spelat match flera kvällar den här veckan. Laget hade haft julledigt lite för länge så därför tränade dom flera dagar den här veckan och Tobias ville gärna vara med för att komma igång. Den här veckan som kommer blir ungefär likadan men sen blir det bara någon träning i veckan och matcherna. Jag unnar verkligen honom träningen. Om någon i familjen kan komma iväg och träna så är det ju kanon :) Jag hoppas verkligen att Tobias unnar mig det också när vi väl är där. Idag finns det inte mycket tid över till min träning förutom på kvällarna när jag är dödstrött. Och på dagarna tillsammans med barnen givetvis. Mamma-träningen som börjar på flustret imorgon. Mitt mål är att försöka gå en gång varje vecka. Och löpning två gånger per vecka. Ser fram emot våren och ljusare kvällar i röbospåret! Nu ska jag fortsätta skriva dipinbjudningskorten så dom kommer på lådan imorgon. Godkväll :) 

Tränar på att sitta :)


Syskonkärlek ❤️

Låtsats-sovaren 💙


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback