TRÖTT

Oj vad trött jag är nu. Båda barnen har precis somnat i bilen och jag sitter just nu och samlar kraft för att bära in dom med tillbehör. I förmiddags fick vi lekbesök av Lucas och Gabriella. När dom hade åkt for vi vidare till gammelfarmor som ville bjuda oss på mat. Tobias åkte samtidigt iväg till Lidingö för match. Jag hade nästan glömt bort hur det känns att vara ensam med ett/flera barn så mycket. Skapligt trött jag är nu. Och all cred till er ensamstående morsor och hockeyfruar! Idag blev det tre nya poäng till iron och 2 till Tobias. Heja! Med all kärlek till sporten och till världens underbaraste sambo och pappa ❤️

Jag längtar tills jag själv kommer igång ORDENTLIGT med träningen. Jag känner mig som en vandrande pinne just nu. Inga muskler, ingen form, ingen spänst. Bara daller. Nu ska jag bära in barnen och sen blir det lugn och ro. 
Postat av: Josefine Malmqvist

Hoppas du har haft en trevlig helg :)

2016-01-17 @ 10:48:01
URL: http://joossanns.blogg.se/
Postat av: Josefine Malmqvist

Hoppas du har haft en trevlig helg :)

2016-01-17 @ 10:48:06
URL: http://joossanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback