Puréer

Igår gjorde vi majspuré och idag har vi gjort päron/mangopure. Junelle har ätit väldigt lite de senaste dagarna när hon varit hängig, imorse dög inte ens gröten. Hoppas att det bara är tillfälligt! 


Jag har blivit helt förälskad i eBay. Det finns så sjukt mycket fina saker, speciellt skor till bebisar. Igår klickade min syster (hon kan eBay mycket bättre än mig) hem fyra par till Junelle för typ 30-40 kr styck! Sjukt bra! Men det är alltid lika spännande att se när de kommer fram och hur de verkligen ser ut. 

Dom tre första är påväg hem och jag funderar på att köpa dem sista också om dom andra passar bra och är lika fina som jag hoppas! Jag tog strl 6-12 månader så dom passar i vår/sommar :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback