Myskväll

Ikväll har Helena gjort oss sällskap hela kvällen, sååå mysigt och roligt! Milian gillar verkligen Helena! "Du är kulig, Helena" sa han när han red häst på hennes rygg haha. Imorse sov vi till 09 så hela dagen blev lite sen. 

Strax innan 11 var vi vid cirkusplatsen och lekte en stund med Cicci, Elvin och Ebbe. Både Junelle och Ebbe sov i vagnen under tiden vi var där och det var nästan lite tur för det var på gränsen för kallt, minus 11 grader! Men Junelle var varmt klädd iaf så det var bara andningen som oroade mig lite. Men frisk luft behövs ju för att bli frisk! Och dessutom kall luft för kruppen! Jag tror även att Milian kan ha lite D-vitaminbrist för han har varit lite mörk under ögonen ett tag. Vi slutade med D-dropparna när han var runt 2 år men det ångrar jag. Han behöver dom fortfarande så det kommer jag fortsätta ge nu hela vintern åtminstone. Både Milian och Elvin frös efter ca 1 timme så efter att dom ätit pannkakor som Cicci hade med så åkte vi hem igen. Det var otroligt skönt att få komma ut i solen en stund iaf :) Det är så roligt att Milian verkar trivas så bra med Elvin, och vi med Elvins föräldrar! Kanon när dom bara bor ett hus bort! 

Idag har jag extrem träningsvärk i bålen och typ överallt. Jag både gillar och ogillar träningsvärken. Jag gillar den för att jag vet att träningen givit mig något och ogillar den för att den visar att jag är otränad. Jag har aldrig varit såhär ur form som jag är nu. Igår när vi gjorde höga knän så "tappade" jag träningstightsen hela tiden. Sjukt taskig kroppsform! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback