Förkylningsastma?

Jag börjar fundera på om lilltösen kan ha förkylningsastma/astma? Idag när vi kom in efter att ha varit ute i ca 10 minuter började det rossla i halsen/lungorna på henne. Ungefär som sist när hon var sjuk. Det var ju riktigt kallt ute så jag fick verkligen svart på vitt hur känsliga dom små lungorna är. Jag själv hade svårt att andas! Det gick över efter ett tag men lite läskigt kändes det allt..

Vi har precis kommit hem från ishallen. Iron fick med sig 3 poäng och det fick även Tobias, 1 mål och 2 assist. Milian har verkligen blivit sjukt intresserad och sitter alldeles stilla på läktaren och tittar. Så himla duktig! Junelle verkar också trivas i ishallen för hon har inte sagt ett enda ljud någon av gångerna vi varit där. Idag hade hon mera lagom med kläder på sig, förra gången blev hon svettig. Åkpåsen från newbie är så galet varm, passar perfekt utomhus dagar som denna men inte i ishallen i kylskåpsgrader. Hon satt i babyskyddet och tittade på hela första perioden sen somnade hon och vaknade i slutet på andra. Sen var hon vaken tills vi skulle åka hem och somnade i bilen. Värsta bästa ungen. Gud vad jag älskar mina barn! 

Fredagsmys när det är som bäst! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback