Ett till sömninlägg

Det här med att natta två små barn på två helt olika sätt samtidigt är något som jag inte är så bra på. Ikväll trodde jag att det skulle bli lätt eftersom Milian bara sovit en kvart mellan 10.45-11 i förmiddags. Men jag hade fel. Junelle visade sig på sin bipolära sida och därmed var det extra svårt. Första timmen var hon gnällig och vägrade ligga någon annan stans än precis där jag skulle försöka ha boken som vi läste. Då blev hon böjd och skulle såklart riva och slita i den. Så det gick inte så bra att läsa och därmed ville inte Milian somna. När jag äntligen fick henne nöjd utan boken så bara skrattade och pratade hon istället för att sova. Milian blev inte direkt tröttare av det. Så efter att ha börjat nattningen kl 19 så somnade båda barnen 21. Milian till pettsson och Findus på "pinnetetonen" och Junelle med bröstet :) Vi hoppas på en lite smidigare läggning imorgon! 

Idag har vi varit ute hos Petra, Selma och lille Wilmer och hälsat på. Dom hade fått det sååå fint. Precis i min smak. Blev smått kär i deras köksluckor och ångrar kanske lite att vi inte valde gråa luckor till vårat. Men det bästa med Ikea-kök är ju faktiskt just det; att det går att byta på ett smidigt sätt. Lucas, Gabriella, Carro och Freja var också där. Så himla roligt att se våra underbara 2-åringar leka så fint tillsammans. Tänk att vi har hållt ihop snart 2,5 år. Vilken tur vi hade och vad glad jag är att vi valde att vara med i en föräldragrupp. Så guld värt :)

Mina små gosisar ❤️





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback