1-årsdagen

Tänk att vi nu har en 1-åring och en 2-åring här hemma! Det här året har bjudit på extrema känslor. Jag har aldrig känt mig så otillräcklig, trött, värdelös, stressad, ful, smutsig, äcklig, trött, svag och orolig. Men samtidigt har jag aldrig känt så mycket kärlek och lycka. Det har varit ett riktigt tufft år på alla sätt och vis men det känns som att det börjar vända nu. Snart är huset klart och vi kan slappna av på ett annat vis (eller?).

Idag har vi firat ettåringen i form av förmiddagsbesök på ugglan och därefter smörgåstårtskalas. Junelle ÄLSKADE smörgåstårta. Hon gillade vanlig tårta minst lika mycket. Hon har fått lite paket av oss, bla Mailegkaniner och tillbehör. Av mormor och morfar fick hon docktillbehör och HUSHYLLAN från Alice & Fox. Löööööv it! Av Ronja och Tomas fick hon finaste handgjorda svanen som kommer passa som pricken över i:et i hennes rum. Helt underbar!

Jag avslutade kvällen med en träningsrunda på utegymmet som härmed blev mitt fjärde träningspass sedan jag "började" igen. Nu känner jag motivation och ska hålla i detta. Om en månad är det dags för hockeymatch! Lääängtar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback