Nässelutslag

Sedan i fredags har Milian haft nässelutslag i ansiktet och igår även på kroppen. Lite överallt. Nässelutslag verkar vara svåra att veta var de kommer ifrån och varför. Jag ser inte riktigt något samband med utslagen och någonting han har ätit. Det kan vara vad som helst egentligen. Enligt BVC så vet man inte heller hur länge man har utslagen. Det verkar inte som att Milian besväras av dom så än sålänge är jag inte orolig. Idag har han haft mycket mindre utslag än igår så jag hoppas verkligen det börjar ge sig. 



Postat av: Anonym

Varför ger du honom inte antihistamin?

Svar: För att jag är emot att ge läkemedel i alla former om jag verkligen inte måste. I detta fall anser jag inte att han mår dåligt av utslagen...
Emelie Sofie Ericsson

2016-04-07 @ 14:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback