Effektivitet

Jag har blivit så sjukt effektiv sen jag blev 2-barnsmamma. Barnen har sovit i en timme nu SAMTIDIGT och jag har hunnit med att torka golven, hängt en maskin tvätt, plockat i diskmaskinen, kokat nappflaskor, bakat paj och kokat kaffe. Detta skulle jag aldrig ha hunnit på en timme innan jag blev mamma. Nu sitter jag i soffan och barnen sover fortfarande. 

Grabbarna jobbar på helt sjukt bra där uppe på övervåningen. Jag är väldigt oinsatt i snickeridelen så jag fattar egentligen inte vad dom gör men dom jobbar hela tiden iaf. Vi har en väldigt tur att Putte är här och styr upp allting, han är grym! 

Han somnade sittandes och satte sig upp igen efter att jag la ner honom. Lillgubben ❤️



Jag är så stolt över Tobias som har jobbat över 12 timmar varje dag den här veckan. I måndags jobbade han från 5 på morgonen till 21 på kvällen. I tisdags jobbade han till 19 och igår till typ 23.30, eller längre. Världens bästa ❤️



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback