Blåser spikar

Buurrr vad kallt det var ute idag. Vi har precis kommit hem från Regnbågsparken efter att ha varit där i va en timme. Vi hade tyvärr klätt oss för kallt för det blåsiga, men annars soliga, vädret. Milian höll sig varm för han sprang runt men jag och Junelle frös. Cicci, Elvin och Ebbe var också med men Elvin frös efter bara en liten stund så dom åkte hem. Påvägen till parken råkade Milian se ett hockeylag som var ute och värmde upp så givetvis ville han gå in och titta efter lekparken. Så där fastnade vi i 1,5 timme. Han verkligen ÄLSKAR att vara i ishallen. Inget mig emot! Hoppas det håller i sig :) 

Nu sitter jag i bilen hemma och väntar på att sovande små barn ska vakna. Jag sitter även och avundas grannarna som har fått upp sin övervåning och även panelen och nya fönster. Panelen är i stort sett likadan som våran. Dom har valt spröjs på deras fönster och det funderade vi också på att ha. Vi är fortfarande i valet och kvalet men eftersom våra fönster är rätt små så vet jag inte om det skulle bli bra? Vecka 16 reser vi våra takstolar och börjar med övervåningen. Sen är det en massa grejer som ska göras innan det är "klart". Altanbygge på både fram- och baksida, staket på baksidan, stenläggning på uppfarten, gräsmatta mm. Får se hur mycket vi hinner i vår/sommar och vad som får vänta till nästa år. Kul ska det bli iaf :) 

Igår skulle vi ha fixat pass till barnen och mig men Milian var jättehängig så det blev inget. Får se om vi hinner med det nu på eftermiddagen annars blir det nästa vecka.

Nu vaknade Junelle! 










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback