Avtackning

Ikväll har vi tackat av Falle. Hockeybrudarnas alldeles egna Falle. Tänk vad mycket tid och engagemang han har lagt ner genom åren på sina tjejer. Det hinner bli många timmar på alla dessa år. En av de "gamla godingarna", Maria, hade ordnat en grupp på Facebook och bjudit in 80 pers! Därav förstår ni hur många tjejer som varit med och haft Falle som tränare under åren. Iaf så betalade alla en liten summa som sedan gick till fina presenter till just Falle. Det var otroligt nog 60 personer som var med. Hur imponerande?! 

Detta skulle ju bli en överraskning för Falle i samband med hans sista träning ikväll så vi samlades allihopa en bit från ishallen och gick sedan tillsammans in bakvägen i omklädningsrummet för att byta om. Sedan när de vanliga laget hade gått ut på isen så gick vi icke aktiva ut på isen i samlad trupp och förde ett jävla liv. Jag tror att Falle blev lite chockad. Det var väldigt roligt! Otroligt bra ordnat av Maria och kul att så många kunde komma även fast alla inte var med på isen. 

Junelle är fortfarande kvar i den här otroligt krävande och mammiga perioden. Så det blev inte riktigt som vi hade tänkt. Hon vägrade somna i vagnen så jag fick gå ut och vagga henne tillslut (så jag nästan blev försenad ut på isen).för hon föll på att skrika luften ur sig. Tänk att man kan vara så mammig. När hon väl somnade sen sov hon nästan hela ispasset. Så fort hon såg mig efteråt så började hon gråta och skulle till mig. Sen var det kört. Oturligt nog hade vi två bilar så jag var tvungen att köra hem våran bil. Junelle vägrade släppa mig och skrek så fort jag satte henne i babyskyddet. Så det tog lite tid att komma hem. Lilla älskade argbigga vad jag älskar dig! 

Förresten!!! Idag har Junelle börjat KRYPA. Det går fortfarande väldigt långsamt men hon tar sig dit hon vill på alla fyra. Det tog sin lilla tid men nu är hon på vift. Herrejesus vad det går undan! På måndag blir hon 8 månader. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback