Spets och rosetter

Alltså hur gulligt är det inte med spets, volang och rosetter? Jag kommer nog bli (är redan) lite galen i allt fint som finns i butikerna! Igår hade vi besök av min fina arbetskollega Hanna och hennes supergulliga barn. Dom hade med sig den underbara stickade rosa klänningen från newbie som jag kollat på. Gullungar! Även min gamla jättesöta arbetskollega Carro var här med sin fina son Albin som är född 4 dagar innan Junelle. Jättekul :) Supermamman Hanna hade med sig mat och fixade pastasallad åt oss alla! Jag är så tacksam! 





Idag var Milian tillbaka på dagis efter febern och förkylningen. Lämningen gick precis lika dåligt som förra veckan, om inte sämre. Han var hysterisk och ville bara åka hem. Men lyckligtvis så sträckte han händerna till Lina när vi kom. Sen hade allting gått bra, han hade ätit TVÅ portioner pytti panna! Och sovit hade han också gjort. Jag är så glad att pedagogerna uppdaterar med sms under dagen. Hur hade jag klarat detta annars? Usch. Det är nog jobbigt som det är. Jag hade aldrig kunnat föreställa mig hur jobbigt detta skulle vara. Troligtvis så kommer lämningarna fortsätta vara jobbiga ett tag till. Sen hoppas jag verkligen att det bara är positivt att gå till dagis. Annars är det långt ifrån värt det.

Junelle har haft några riktigt gnällig dagarna nu. Mer än det vanliga hungersgnället. Hon är säkerligen inne i den första utvecklingsfasen redan. Jag har verkligen problem med att få henne att somna och sedan sova vidare. Hon kan somna till en stund men vaknar oftast efter några minuter. Om hon inte är i bärselen, då sover hon länge. Men den orkar jag bara ha när jag måste, när Milian är hemma :D 

Milian till höger och Junelle till vänster. Många tycker att dom är lika. På den här bilden kanske, men inte annars. Tycker jag iaf :) 

Mina små älsklingar ❤️


Postat av: Hanna

Jättemysigt! Vi får ses snart igen!😍Bra pedagoger Milian verkar ha! Kommer nog bli jättekul för honom att gå på förskolan sen när han lärt känna alla lite bättre!😊

Svar: Ja, absolut! Ja Jag hoppas det 😘😍
Emelie Sofie Ericsson

2015-09-16 @ 07:18:48
Postat av: Sofia

Det kommer gå bättre med lämningarna det är jag säker på, det är väl fortfarande ovant och svårt att förstå varför han ska gå dit. Men det kommer bli en vana så småningom <3 så himla fina bilder! Milian och Junelle är så himla fina <3

Svar: Tack bästis ❤️
Emelie Sofie Ericsson

2015-09-16 @ 21:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback