Namnet

Det är många som har frågat mig var namnet Junelle kommer ifrån. Jag har alltid gillat namn på J och har klurat mycket mellan olika namn. I slutet var favoriterna Juelia, Julice och Junelle såklart. Jag gillade också Novelia och Lovelia. Livia har stått högst på min lista enda sedan vi plussade med Milian. Men Tobias var inte riktigt med mig där. Jag har nog ingen riktig förklaring mer än att jag tycker att namnet är vackert. 

När vi precis hade fått Junelle så fick jag se att en toppbloggare på vimedbarn.se skulle döpa sin dotter till Junielle (skiljer bara en bokstav) och då blev jag ännu mera kär i namnet. Det gjorde det lite lättare att bestämma :) Skulle vara roligt att höra varifrån hon fick namnet Junielle. Nu är jag iaf väldigt glad över valet även fast det är svårt att betona när man ropar. Sen kanske det inte var helt genomtänkt att det blev väldigt lika kusinen Leonell. Milian har jättesvårt att skilja på namnen så nu säger han Lejonet till Leonell :D Såååå gulligt! 

Milian är hemma från dagis idag igen. Vi har varit ute på förmiddagen och hittills har vi haft en toppendag :) 

Favoritbodyn börjar bli för liten :( 



Det här med att alla mössor ska åka ner över ögonen 👎 




Jag bjuder på den hemska bilden på mig bara för att Milian är så otroligt söt ❤️ Älskade lilla unge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback