Kroppen

Alltså fy vad jag inte gillar min ogravida kropp! Jag ser ut som ett streck, inga former alls, inga muskler. Dessutom så har jag inga kläder som passar den! Jag älskade verkligen min gravida kropp :)

Junelle ❤️

Junelle med moster Ida 😍 

Sen håller jag på att nå brytningspunkten när det gäller amningen känns det som. Vart i helvete är mjölken nånstans när hon behöver den som mest? Varför rinner det aldrig till ordentligt? Det går verkligen fram och tillbaka men idag var katostrof! Usch för amningen just nu alltså. Jag vill ha litervis med grädde i tuttarna! Varför har jag inte det? :( 

Idag fick vi besök av min moster och kusinerna. Dom hade med sig massa fina kläder till lillan - herregud va mycket hon har fått alltså! Mest i strl 62 nu och det är ju perfekt eftersom den storleken brukar vara längst :)

Igår överraskade farmor, kusinerna och Hanna oss efter att dom varit på Leos. Så roligt med spontanbesök! Dom hade med sig ett paket från Norge och gammelmormor. Supergulligt :)

Senare idag har vi varit på ulva marknad. Det var inte alls mysigt idag faktiskt. Det blåste nå fruktansvärt och lillan ville inte ligga i vagnen så jag fick bära henne. Och bärselen var kvar hemma! Amningshjärnan igen?! Vi var kvar bara i ca en timme. Sen åkte vi alla till Björklinge på middag :)





Postat av: sofia

Den sista bilden fullkomligt ÄLSKAR jag!

2015-09-07 @ 21:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback