Dålig tajming?

Nybliven tvåbarnsmamma och inskolning i samma veva kanske inte var det allra bästa. Det har gått bra att ta sig till förskolan i tid men jag känner mig ond. Det känns som att jag lämnar honom bara för att vara med Junelle. Huvudsyftet är ju såklart att han ska få ha roligt, leka med kompisar och utvecklas även fast det inte alls känns så just nu. Igår gick det ändå rätt bra. Han var väldigt ledsen när jag lämnade men sen hade han lekt, ätit och tom sovit. Imorse var han ledsen redan hemma och ville inte åka. När klockan började närma sig 09 (när han borde vara där) låg Junelle fortfarande och sov. Jag hade inte mage att väcka henne när Milian var så ledsen. Han ville bara sitta i mitt knä och läsa saga. Det slutade med att Tobias kom hem och hämtade honom och där är vi nu! 





Tur att sms finns!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback