Inskolning

Idag var det Milians tredje dag på förskolan. I måndags och igår var han och Tobias där tillsammans. Idag följde vi också med för Tobias var tvungen att åka iväg och fixa med bygglovet. Milians pedagog tyckte att vi skulle prova gå iväg en stund redan idag. Jag och Junelle satte oss i personalrummet medans Milian var kvar och lekte. Det gick ganska bra när jag gick så jag trodde att det hade gått bra. MEN efter ca 40 min kom pedagogen med en jätteledsen kille. Usch vad hemskt det kändes. Han var SÅ trött. Hon sa att han nästan hade somnat på skötbordet. Och då var klockan bara 10.30. Visserligen vaknade han imorse och var supersnorig. Ingen feber men förkyld. Det märktes på honom att han inte var riktigt som vanligt. Sen somnade han i bilen så fort vi satte in honom. Innan 11. Det är ju inte direkt vanligt. Vi får se hur han mår imorgonbitti för nu under kvällen har det blivit värre. Så himla typiskt!!! 

Hängig kille som följde med pappa och köpte en ny dvd och åkte hem och kikade på Astrid Lindgren filmerna :) Och käkade ostbågar. Lillplutten då. Han somnade på mig ikväll. Han sa: "mamma, lägg bort lillasyster" och sen kröp han upp till mig och sa "Hej mamma". Så kramade han om mig jättehårt och somnade. Underbara unge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback