Förkylning och värme

Inatt blev hela familjen förkylda. Milians dagisbaciller har angripit oss! Jag sov ingenting på hela natten som var för att Junelle låg och hade massa konstiga ljud för sig. Jag fick suga med snorsugen flera gånger under natten. Milian sov också med oss och han lät som en traktor. Så det var bara Tobias som var tyst :) Jag har haft huvudvärk och ont i hela kroppen idag. Nacken är nog värst. Jag sitt/ligger och ammar på nätterna och ibland är jag så trött så jag somnar i nån konstig ställning med huvudet. Därav sjukt ont i nacken! Junelle har inte snorat nånting under dagen men däremot Milian. Herregud va med snor det verkar finnas i hans lilla kropp! 

Idag var Farfar Tommy och Marie här och hälsade på. Tommy fixade det sista med våran el, dvs GOLVVÄRMEN och spottarna i hallen. Det blev sjukt bra! Han löste även vårat elementproblem så nu slipper vi frysa :D Stoffe var även här idag och satte upp stänkskyddet i köket så nu är det inte mycket kvar på nedervåningen. Bara övervåningen kvar och den drar ut lite på tiden. Det var mycket krångligare med bygglovet än vad vi trodde så vi håller fortfarande på med det. Och herregud va dyrt det är! 



Nu ska jag nog försöka sova ett tag medans båda barnen sover. Antar att det är dags för amning snart :) Förövrigt så har vi haft en riktigt bra amningsdag idag :D 


Igår köpte vi denna ljuvliga vinteroverall. Hoppas att strl 62 passar. Hon har ju strl 50 nu men det börjar redan bli tajt. Vi har ju flera overaller att använda senare i vinter om den här blir för liten :) 


Gullungarna ❤️ 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback