Lugn stund

Äntligen kan jag sätta mig ner i soffan några minuter och vila lite. Det har varit en väldigt gnällig förmiddag från Milians sida. Jag är helt slut! Vi hade beställt en matkasse som skulle ha levererats igår men det kom ingen (?!?!) så vi var tvugna att gå och handla imorse. Vi vaknade 8 idag och därför blev allting lite stressigt. Junelle brukar vilja somna om efter ca 1,5 timme så jag försökte hinna ut till strax efter 9 innan hon skulle börja gnälla men det blev snarare 10... Trodde aldrig att jag skulle komma iväg men nu har vi både handlat, ätit och båda barnen sover. När Milian vaknar ska vi baka chokladbollar :) Ha en fin dag! 




Postat av: Sofia Jonsson

Puss på dig fina du <3

2015-10-29 @ 10:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback