Helgen

Helgerna är värda så himla mycket! Tredje helgen i rad har varit SÅ bra. Jag tror att det beror på att vi börjar vänja oss med att vara 4 i familjen. Och givetvis att amningen fungerar bättre och Junelle är nöjdare. Milian är ockdå nöjdare när pappa är hemma :) 

I lördags hade vi födelsedagsmiddag på Reagatan för mig och mamma. Vi åt trerätters som blev väldigt lyckat :) Jag fick massa fina presenter, bla presentkort och pengar så nu ska jag unna mig själv lite kläder. Det behövs verkligen! 

Jag och Junelle stod för städningen och resten av familjen för matlagningen :)

Milian ville ha lika som syrran ❤️ 






Dom här fina smyckena fick jag tidigare. Halsbandet av familjen och armbandet av Ronja och Tomas. Så fina!

Igår var vi hemma på förmiddagen och på hockey på eftermiddagen. Milian var mest intresserad av ismaskinen och sekretariatet. Snart är det dags för Milian att börja åka skridskor. Lääääängtar! 

Imorse var vi på sångstund vid Almtunakyrkan. Vi träffade på både Sanna och Sandra som jag jobbar med och Nathalie. Det är så mycket trevligt folk som man lär känna när man har så mycket gemensamt att prata om :) Jag älskar sångerna men idag var det en präst med som tog ut svängarna FÖR MYCKET. Det blev en hel del prat och Gud och det är inte min grej. Det var första gången som det hände och jag hoppas inte att dom tänker fortsätta så. Nu är vi påväg och ska hämta Milian på dagis :) 

Hon är så himla nyfiken och vill se sig omkring så det blir roligare för varje sångstund vi är på. Det verkar som hon lyssnar och tycker att det är mysigt ❤️

Underbara höst!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback