Hängig kille

Imorse åkte vi iväg till dagis som vanligt vid 9-tiden. Vi lämnade Milian sen tog vi en promenad ner mot stan. Junelle somnade i vagnen så jag passade på att ta en sväng i Stadsparken innan mamma-träningen skulle börja. Jag hann aldrig så långt innan dom ringde från dagis och berättade att Milian var hängig och väldigt gnällig/ledsen. Så jag vände på en gång och hämtade hem honom. Jag tyckte iofs att han var "som vanligt", trotsig och allmänt bestämd. Ingen feber men lite snorig. Och snorig har han varit enda sedan han började på dagis nästan... Han blir hemma imorgon också så får vi se på torsdag. Vi har iaf haft en väldigt bra dag här hemma. Junelle har sovit ovanligt mycket så jag och Milian har fått lite mer tid tillsammans :) 

Ikväll var jag, Junelle och Camilla förbi och träffade lille Ivar. Så liten och söt minikille! Det var så mysigt och så härligt att se Jenny och Filip så lyckliga. 

Fina lilla familjen 💕


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback