Bilder

För ett tag sedan fick jag en "kupong" av pappa med 50 gratis bilder från Uppsala fotokompani. Jag var in där idag för att utnyttja denna men typiskt nog så började Junelle gnälla direkt när jag satte foten innanför dörren. Då tipsade killen i butiken mig om deras app där man själv kan sitta hemma i soffan och framkalla! Det passade helt perfekt för mig eftersom det krävdes lite tid :) Så nu har jag precis skickat in 50 bilder som jag ska hämta ut tidigast imorgon. En del av bilderna ska vara till Milians trygghetstavla på dagis och resten till barnens "när jag var liten"-böcker. 

Helt otroligt att Milian har varit sådär liten. På bilden till vänster vägde han 2,8 kg och nu väger han 12,8 kg. 100 veckor senare. Snart blir han 2 år, min lilla envisa, trotsiga prins 💙

Pappan och Junelle glor på fotboll. Det absolut tråkigaste mamman vet....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback