Bättre sent än aldrig

Nu har jag klarat av mitt första träningspass efter graviditeten. Junelle blir ju 11 veckor imorgon! Efter förra graviditeten småstartade jag redan efter 6 veckor. Men det var då. Nu har vi dubbelt så många barn och hälften så mycket tid. Det är faktiskt stor skillnad. Egentiden efter Milian har somnat blir nu "Junelle-tid". Men eftersom att hon redan från start har haft hyfsat samma dygnsrytm som övriga familjen så får vi ändå någon timme egentid på kvällen. Den/de timmarna ägnas oftast åt att städa och plocka undan leksaker mm. 

Idag tog jag min egentid direkt efter att Milian somnat. Jag var bara borta drygt en halvtimme men det kändes som en evighet. Jag har bara varit borta från Junelle småstunder, max 45 min tror jag. Idag blev det knappt 30 minuter och jag hade inte klarat en minut längre! Det var riktigt tunga steg. Men det känns otroligt bra att ha gjort första passet. Imorgon blir det mapa-styrka på Svettis. Sjuuuukt nervös. Kommer jag någonsin att bli stark igen? 

Såhär hittade jag dom sovandes när jag kom hem. Då passade jag på att åka en sväng till affären också :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback