Äntligen fredag

Nu är det äntligen fredag igen. Igår kom Tobias hem efter halva dagen. När Milian sov middag så passade jag på att ta en löprunda i röbospåret. Så himla bra att bo så nära ett så bra ställe att springa på! Deras utegym är ju också helt okej. Vi bor nära 2 utegym nu så jag kommer nog inte lägga pengar på något gymkort på bra länge. Känns ju ganska meningslöst eftersom jag kanske kommer hinna gymma 1 gång i veckan? Löpningen var iaf mycket jobbigare denna gång än i måndags. Men någon kilometer längre blev det nog! Mitt mål just nu är 3 pass i veckan. Får se om jag kan uppfylla det. 

I onsdags sov Junelle ovanligt mycket. Igår sov hon ovanligt lite och hade en väldigt kinkig eftermiddag. Milian har varit hemma resten av veckan så jag känner mig väldigt trött nu. Skulle vara sååå skönt med en sovmorgon snart... 

Underbara höst! 

Igår när vi var ute och krattade upp dom sista äpplena från tomten! Herregud vad med äpplen vi har haft!


När jag tittar på den här sista bilden så längtar jag ännu mera tills huset är klart. Kommer bli sååå bra med ny panel och nya fönster! Och framförallt med en övervåning :D Men vi väntar fortfarande på bygglov, ca 5 veckor kvar?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback