AJ

Mini har haft muntorsk ett tag. I början var det lindrigt och vi fick ordination om att bara vänta ut. Sen blev det värre och ordinationen blev vichyvatten i några dagar. Det var i tisdags. Idag har torsken smittat av sig till mina bröstvårtor. På den ens har det blivit sår. Så nu blev ordinationen mycostatin till mini och daktacort till mig. Och anningsnapp. Jag som var så glad att det fungerade med amningen. Om det inte blir värre går det att amma. Jag har provat med amningsnappen och det gick bra till en början. Får se om vi lyckas igen. Annars måste jag pumpa och bara amma på en sida. Blääää. 

När vi var på BVC passade vi på att väga lillan också. Eftersom vi inte har givit nån ersättning sedan förra vägningen så ville jag veta viktuppgången. Det var precis lika mycket som tidigare så nu väger hon 5215 gram :) 


I förmiddags var vi på öppna förskolan för fotografering. Jag hade hoppats på ett syskonfoto men Milian ville inte alls det. Han vägrade sätta sig så det slutade med att vi gick därifrån utan ett enda foto. Så trist. Nytt försök nästa gång. 



Postat av: Ida

Vi kanske ses på öppna förskolan någon gång! Åker nog dit någon fredag framöver!

2015-10-18 @ 11:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback