Träning

Nu har jag kommit igång lite smått med träningen. Jag har varit ute på ca 8 löprundor och den senaste var igårkväll. Med Milian i vagnen. Det är mycket jobbigare att springa med vagnen och samtidigt så mysigt att ta med honom ut. Igår somnade han efter bara några minuter, lilla plutten. Imorse var jag och Junelle på mamma-träning i Svettishuset. Jag förstår inte varför jag inte varit där tidigare? Det var helt i mitt tycke! Jag har småtränat lite styrka hemma men det här var ett ordentligt mag/rygg-pass. Jag måste fortsätta gå för min rygg är så sjukt svag. Det är därför min hållning är så pass dålig. Magmusklerna är/var förvånansvärt starka faktiskt. Det måste bero på att jag ändå gjorde plankan mm sent i graviditeten. Passet slutade med några minuter tabata. På torsdagar är det ett tabata-pass som jag är sugen på att testa. I nuläget skulle jag nog inte orka men snart så. Junelle var toknöjd under hela träningspasset och låg halva tiden på mage. Nu har hon kommit på hur hon ska göra för att vända sig från mage till rygg så nu är det roligare att ligga på mage. Visserligen kan det bero på att hon blivit starkare också. Hon vände sig flera gånger under träningen iaf :) Det är så nära att hon vänder sig från rygg till mage också nu! Några dagar till så kommer hon runt :) Det fanns leksaker till barnen på plats och även en babybjörn babysitter - perfekt för oss!

Junelle sov i vagnen nästan hela vägen ner och vaknade såklart när vi hade någon minut kvar bara. Självklart började hon skrika i vagnen. Precis likadant blev det på vägen hem. Men hon sov iaf 2 x 45 min, det är bättre än vanligt. Och i helgen sov hon ju flera timmar i vagnen. Liten förbättring :) 
Milian somnade i min famn ikväll redan 18.30. Det var så mysigt och jag blev så glad att jag började gråta. Världens bästa unge ❤️ Han hade bara sovit 25 min på dagis idag så han var väldigt trött lilla hjärtat. 

Tobias är på möte ikväll och jag ska snart lägga mig i badet. Junelle har precis somnat så det känns väldigt tomt och tyst här hemma just nu. Nu ska jag hoppa ner i badet :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback