Teknik

Det här med teknik är jag totalt kass på. Tur jag har en lillasyster som är grym! Ikväll kom hon förbi oss och hjälpte både mig och Tobias att överföra alla bilder och videos till våran externa hårddisk. Så välbehövligt!! Nu är allting raderat från kameran och jag kan äntligen filma igen. Bästa lillesyrran ❤️ 

Ikväll var jag ute på min fjärde löprunda. Även denna gång med Milian i vagnen men också med grannen Cicci. Jag tror nog att det var jobbigast hittills! Men nu lär det ju inte bli värre. Cicci och jag har ungefär samma mål och samma utgångspunkt. Hennes son är född bara några dagar efter Junelle. Så roligt och framförallt skönt att kunna peppa varandra! 

Mina underbara. Vilken enorm stolthet det är att få vara en familj tillsammans med dem. Jag älskar dem fantastiskt mycket ❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback