Onsdagsmys

Nu blev det många inlägg på samma gång. Båda barnen somnade innan 20 ikväll och Tobias är borta så därav många inlägg :)

Idag har jag och Junelle varit hemma hela förmiddagen. Jag fick sms imorse om att Cubus hade 30% på allt så då var jag ju tvungen att åka dit efter lunch. Då passade vi på att kika in på babyproffsen efter en "leksak till babysittern" när vi ändå var där. Tyvärr fanns inte den som jag ville ha. Blir till att beställa från nätet ist :) På Cubus köpte jag filten och morgonrocken som jag tittat på tidigare till Junelle. Sen bästa på hela dagen - hämta prinsen på dagis! Mormor och Ida följde med och hämtade honom och sen följde dom med hem ett tag. Imorgon ska vi till Gränby och shoppa till Milians julkalender och sen träffa upp Jessica, Vella, Ronja och Leonell :) Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback