KALASHELG

Den här helgen har gått åt till att fira våran lilla 2-åring. Fredagen gick åt till förberedelser inför lördagens kalas här hemma. Jag hade bestämt mig för att fixa ett glasskalas till den glasstokiga ungen :) Så jag förberedde med glassgirlang, glassballonger, glass-pompoms, glasskakor i olika former, en glassbil fylld med godis/popcorn och en glasstårta :) Eftersom vi har en del släkt på både min och Tobias sida så valde vi att ha öppet hus även i år. Trots detta var det ca 30 personer på våra 86 kvm när klockan var 12 haha. Det sista gänget kom strax innan 16 och gick vid 18. Vi var ganska så trötta efter det och inte minst stackars Milian som hade varit vaken hela dagen. Han tvärsomnade kl 19. Han fick så mycket fina presenter och grejer så det är inte klokt egentligen. Han har så mycket fina människor runt om sig som bryr sig om honom, vi är så tacksamma. Kärlek till er. Han kommer tacka er senare i livet, det lovar jag. När Junelle hade somnat åkte vi vidare på nästa kalas och lämnade barnen hemma med mormor och morfar. Sara och Fredrik hade inflyttningsfest och dessutom har Sara fyllt 25 år så det var full fart där hemma. Mycket trevligt och väldigt fin lägenhet :) 

















Jag måste ännu en gång tala om hur glad och tacksam jag är över våran underbara mammagrupp. Så fina människor. Att vi hade sån tur. All kärlek till er också! Gruppen börjar bli riktigt stor nu då hälften har fått syskon redan och andra halvan har syskon på g i början av 2016. Så roligt :) 
Postat av: Anonym

Hej!
Fint kalas :) Vart fick ni tag i helium till ballongerna? Och hur länge "håller" dom sig i luften?

Svar: Hej. Det är bara helium i 2:an och den köpte jag på partyland. Glassballongerna har jag tejpat fast :D
Emelie Sofie Ericsson

2015-11-26 @ 11:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback