Junelles önskelista

Jag har börjar spåna på lite saker som kan tänkas behövas till mini framöver. Eftersom det ändå kommer att behövas kan hon önska sig och hoppas att tomten kommer med något 😍 


En blöjhink från ubbi. Den vi har nu är sjukt dyr i längden då man måste köpa till refillpåsar hela tiden. Den här kostar lite mer att köpa men är gratis sen få alla sorters påsar fungerar i den :) 

En sittdyna till ikeastolen som inte är blå och röd som Ikeas egna :)

Myspölen har jag velat ha länge men inte riktigt haft plats för. Vi har väl egentligen inte det nu heller men snart har vi en övervåning också :) Då vore den super i allrummet! Denna skulle säkerligen Milian gilla också :) Helst en enfärgad, eller den på bilden! Så fina! 


Dom här leggisarna är ju helt underbara! Jag skulle in och beställa dom för några dagar sen men blev lite snål när jag såg priset i danska kronor. Så vi får hoppas att tomten hittar till Norge ;) Mössan är också från Norge. Åkpåsen kanske inte är helt nödvändig då vi har en åkpåse från newbie som passar perfekt i babyskyddet. Men den var så himla fin ju 😍 



Pyjamaser i storlek 68 med dragkedja. Det är så mycket smidigare att byta blöjor nattetid när man slipper knäppa en massa knappar. Volangleggisarna från Lindex och Kappahl vill jag ha i alla storlekar till henne! Men i storlek 68 har hon ingenting så det önskar hon sig. Tröjan är också från Lindex och även den i storlek 68. Haklappar har vi riktigt dåligt med här hemma då Milian alltid hatat att ha det. Så nu när Junelle blir 4 månader lagom till jul så vore det toppen med en fin haklapp från elodie details. 

Ett sånt här moln-underlägg, lika Milian fast rosa skulle hon nog vilja ha :)



Imorse när jag fick sms från Cubus att dom hade 30% rabatt på allt åkte jag dit direkt och köpte dom här som jag kollat på åt henne. Så nu är dom första julklapparna inhandlade :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback