Framtiden

Jag ligger i sängen och funderar. Undra hur våran familj kommer att se ut om 5 år? Kommer det att finnas några fler familjemedlemmar då? Mitt liv just nu är mina barn. Jag älskar att vara gravid och jag älskar att föda barn. Jag måste få göra det igen. Minst en gång till. Men det dröjer. Framförallt så älskar jag att vara mamma. Jag är så lycklig över min familj idag och att vi lyckats få två underbara och välskapta barn. Jag förstår ju helt klart "familjen annorlunda"-morsorna. 

Vem vill inte skaffa 100 barn efter att ha sett dom här bilderna? 😂

Postat av: Hanna Larsson

Jag är också redan sugen på en till. Men får nog vänta lite till😜

Svar: JAG VISSTE DET HANNA 😃👏👍 HOPPAS HOPPAS!!
Emelie Sofie Ericsson

2015-11-04 @ 13:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback